Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Neem contact op voor een persoonlijke rondleiding of maak kennis met ons tijdens één van onze andere activiteiten.

Persoonlijke rondleiding

Voor een fijne schooltijd is een prettige sfeer op school net zo belangrijk als de kwaliteit van het onderwijs. We snappen daarom goed dat u de sfeer op onze school zelf wilt ervaren! Wij nodigen u van harte uit voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding, zodat u goed kunt inschatten of Ackerweide past bij u en uw kind. U kunt ons altijd bellen voor een afspraak, of hiervoor het contactformulier onderaan deze pagina invullen. Na het ontvangen van het formulier nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken.

Persoonlijke rondleiding Ackerweide Octant Pijnacker
Inloopmoment basisschool Ackerweide Pijnacker Octant

Inloopmoment

Wij vinden het altijd leuk om u te ontmoeten. Wij zien ouders als partners en vinden het belangrijk om u te betrekken bij de school. Tussen 08:20-08:30 uur bent u in de groepen 1-4 op woensdag en vrijdag en in de groepen 5-8 elke eerste van de maand dan ook van harte welkom om samen met uw kind een kijkje te nemen in de klas. Tijdens dit inloopmoment is er tijd voor een korte vraag aan de leerkracht of om een afspraak te maken, en ook om samen met uw kind te kijken naar zijn of haar werk.

Inloopmoment basisschool Ackerweide Pijnacker Octant

Vaste contactmomenten

Op deze pagina kunt u vinden hoe wij u als ouder op de hoogte houden en welke vaste contactmomenten tussen ouder en leerkracht we structureel creëren.